Rezolvari pentru Examenul de Bacalaureat 2007
Scris 05 February 2007 - 03:36 PM
Pe site-ul www.bac07.ro se vor pune rezolvari pentru variantele de subiecte de la examenul de bacalaureat 2007. Rezolvarile sunt facute de profesori si elevi, pot fi downloadate, comentate si notate pe site de catre utilizatori.
Scris 05 February 2007 - 07:24 PM
Primul site non-profit. Continuaţi munca! Eu unul, recunosc, doar voi beneficia de munca celorlalţi
Scris 06 February 2007 - 10:11 AM
Multumim pentru aprecieri! Acum, dupa finalizarea site-ului, vom incepe adaugarea de cat mai multe rezolvari pe site, speram sa avem cateva zeci pana la sfarsitul saptamanii. Daca ne puteti ajuta sau stiti pe cineva care ne poate ajuta oferindu-ne rezolvari, am fi recunoscatori.
Scris 13 February 2007 - 07:42 AM
Se misca greu, pare-se. Era de asteptat sa nu vrea nimeni sa faca munca voluntara
Scris 21 February 2007 - 06:02 PM
acum ca au aparut carti cu subiecte poate o sa apara si binevoitori 
nu am cartea cu rezolvarile la romana ca incet le scriam pe toate dar poate se indura cineva si le posteaza
nu am cartea cu rezolvarile la romana ca incet le scriam pe toate dar poate se indura cineva si le posteaza
Scris 25 February 2007 - 06:43 PM
realtv, la Feb 21 2007, 08:02 PM, a spus:
acum ca au aparut carti cu subiecte poate o sa apara si binevoitori 
eu nu am gasit in nici o librarie din cluj rezolvarile....daca gasesc ...promit sa postez ...
Impartaseste acest subiect:
Subiecte similare
| Topic | Deschis de | Replici | Vizualizari | |
|---|---|---|---|---|
|
Admiterea la farmacie | laura88 | 6 | 8.530 |
|
intrebare
Vacanta de Paste |
HellenaJ | 0 | 1.328 |
|
Cand apar variantele cu subiectele unice la matematica?
Si pe ce site? Mersi |
Simbiotik | 6 | 4.732 |
|
Master ASE - IDD
cine stie cat mai multe informatii despre master-ul de la ASE pentru 2 |
space | 2 | 9.986 |
|
Prostia Ministrului PNL al Educatiei
PNL stupid people, UE are 15 stele pe steag |
Schimbarea Perceptiei | 0 | 2.080 |
Contact