sau Inregistrare

Pagina 1 din 1
  • Nu poti crea un subiect nou
  • Acest topic e inchis

Sunt medic SI POT AJUTA ! Evaluare topic: - - - - -

#1 Utilizator offline   liviustirnea 

• Ghiocel
  • Grup: Members
  • Inregistrat: 20-January 07

Scris 20 January 2007 - 12:05 PM

Buna,

Ma numesc LIVIUS TIRNEA, sunt medic si asistent universitar in cadrul Universitatii de Medicina si Farmacie "Victor Babes" din Timisoara (mobil: 0722 / 968766).
Am scris mai multe articole legate de profilaxia si tratamentul cancerului, am avut 2 lucrari si la Congresul national de Farmacologie din Timisoara din martie 2006. Eu promovez medicina si terapiile alternative. Care sunt cele 2 principii:

1) PROFILAXIA se face prin antioxidanti si mai ales superantioxidanti (CATECHINE, ANTHOCIANINE, ACID ELAGIC), ce vor epura corpul de radicalii liberi de oxigen. Acesti radicali liberi sunt cei care se plimba cu torentul nostru sangvin, strabat membrana anumitor celule, citoplasma si ajung la nucleu, unde pot strabate si membrana nucleara; astfel ajung la nivelul ADN-ului, provocand insertii, deletii, inversii de baze azotate (purinice si pirimidinice) mai pe intelesul romanului - cunoscutele MUTATII, care fac ca genele oncogene (care in mod fiziologic sunt inhibate in viata extrauterina) sa se reactiveze si celulele respective sa se transforme in celule maligne. Apoi, dintr-una se fac 2, 4, 8, 16 etc., pana se ajunge la exprimarea clinica a tumorii...

2) Ca TRATAMENT folosesc diverse imunostimulatoare (mai ales pentru imunitatea nespecifica - stimulatoare ale activitatii celulelor NATURAL KILLER (NK) si, in cazul tumorilor maligne solide (adica fara leucemii), folosesc antiangiogenetice - adica proteine ce inhiba formarea vascularizatiei de neoformatie in tumori si chiar in metastaze daca sunt formate...

Nu uitati: "SANATATEA NU ESTE TOTUL, DAR TOTUL FARA SANATATE ESTE NIMIC" (Schopenhauer)

Aceasta postare a fost editata de liviustirnea: 20 January 2007 - 12:40 PM