Sari la conținut
Forum Roportal
roportal

Piata auto e in plina dezvoltare

Postări Recomandate

Anul trecut a fost pentru producatorii si importatorii auto cel mai bun din ultimii 15 ani, valoarea pietei autovehiculelor noi fiind estimata la circa doua miliarde de euro. Celor 180.927 de autoturisme noi cumparate in 2004 li se adauga alte circa 35.000 de masini second-hand. Pentru acest an, Asociatia Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA) se asteapta la o crestere a vanzarilor de 10% fata de 2004.

 

Detalii Gardianul

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Editorialul numarului pe luna februarie al Auto Motor si Sport, semnat Razvan Magureanu, arata faptul ca, Dacia, cel mai important jucator de pe piata romaneasca, a ales sa fie profitabila, in dauna popularitatii. Stoparea productiei la Solenza, estimeaza pierderea a cca 30000 de potentiali cumparatori. Analistii spun ca acest cumparatori, vor face un efort si vor migra catre Logan. Ma indoiesc de faptul ca potentialii cumparatori de Solenza reprezinta un numar asa de mic si mai ales cred ca acestia se vor reorienta catre masini sa din import. Eu ma aflu printre cei care ar fi achizitionat o Solenza si nu un Logan, datorita faptului ca in opinia mea, Solenza a fost un model mai reusit. Ma voi reorienta catre ceva din import, nou, folosind metoda "punerii pielii in saramura" :roll: Daca problemele de la Logan se vor dovedi a fi importante, atunci in mod sigur, vanzarile vor fi afectate serios.

Concluzia mea este ca probabil, cresterea va fi de cca 10%, dar va creste destul de mult ponderea masinilor sa din import, datorita unei mari parti din cei 30000 de cumparatori de Solenza, ramasi fara masina si care vor considera Logan-ul destul de urat, prost si scump ca sa-la cumpere cu bani grei. :cat:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Editorialul numarului pe luna februarie al Auto Motor si Sport, semnat Razvan Magureanu, arata faptul ca, Dacia, cel mai important jucator de pe piata romaneasca, a ales sa fie profitabila, in dauna popularitatii. Stoparea productiei la Solenza, estimeaza pierderea a cca 30000 de potentiali cumparatori. Analistii spun ca acest cumparatori, vor face un efort si vor migra catre Logan. Ma indoiesc de faptul ca potentialii cumparatori de Solenza reprezinta un numar asa de mic si mai ales cred ca acestia se vor reorienta catre masini SH din import. Eu ma aflu printre cei care ar fi achizitionat o Solenza si nu un Logan, datorita faptului ca in opinia mea, Solenza a fost un model mai reusit. Ma voi reorienta catre ceva din import, nou, folosind metoda "punerii pielii in saramura" :spiteful: Daca problemele de la Logan se vor dovedi a fi importante, atunci in mod sigur, vanzarile vor fi afectate serios.

Concluzia mea este ca probabil, cresterea va fi de cca 10%, dar va creste destul de mult ponderea masinilor SH din import, datorita unei mari parti din cei 30000 de cumparatori de Solenza, ramasi fara masina si care vor considera Logan-ul destul de urat, prost si scump ca sa-l cumpere cu bani grei. :friends:

Cine are probleme cu masina sa se uite pe saitul pe care l-am descoperit eu http://www.autoturism.3x.ro

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

×