Pagina 1 din 1
Ajutor .... Despre Facultate ...
Scris 09 December 2006 - 04:58 PM
Buna ziua, sunt un copil elev in clasa XI, si as vrea sa ma ajutati si pe mine in alegerea unei meserii de viitor. Materiile care imi plac la scoala sunt : limbile straine, matematica,geografia,informatica si economia. Ma consider o persoana sociabila, plina de viata, plina de umor si mai am de specificat ca nu-mi place ca meseria sa fie una plictisitoare . Vreau sa ma hotarasc mai repede ce vreau sa ajung, si de aici am nevoie de mai multe optiuni de alegere, pentru ca trebuie sa ma pregatesc deoarece vreau sa cunosc ff bine materiile la care o sa dau admitere. Eu, personal aleg topografia deoarece cred k am un sprijin in aceasta meserie. Ajtept parerile voastre ….CE MESERII SUNT DE VIITOR?
Vreau sa specificati ce meserii ati vrea sa aveti ...
Scris 09 December 2006 - 09:00 PM
Horia_, la Dec 9 2006, 04:58 PM, a spus:
Buna ziua, sunt un copil elev in clasa XI, si as vrea sa ma ajutati si pe mine in alegerea unei meserii de viitor. Materiile care imi plac la scoala sunt : limbile straine, matematica,geografia,informatica si economia. Ma consider o persoana sociabila, plina de viata, plina de umor si mai am de specificat ca nu-mi place ca meseria sa fie una plictisitoare . Vreau sa ma hotarasc mai repede ce vreau sa ajung, si de aici am nevoie de mai multe optiuni de alegere, pentru ca trebuie sa ma pregatesc deoarece vreau sa cunosc ff bine materiile la care o sa dau admitere. Eu, personal aleg topografia deoarece cred k am un sprijin in aceasta meserie. Ajtept parerile voastre ….CE MESERII SUNT DE VIITOR?

Cu siguranta materiile care iti plac te vor ajuta sa-ti alegi o meserie frumoasa si care sa te satisfaca financiar..Iti poti alege cu succes Menegement, Marketing, Turism.....
Sa specific ce meserii as vrea sa am? Sunt cadru didactic.......asta mi-a placut si asta am facut.....nu regret imi place!
Scris 09 December 2006 - 10:57 PM
Horia_, la Dec 9 2006, 08:58 AM, a spus: