sau Inregistrare

• 32 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu poti crea un subiect nou
  • Nu puteti raspunde pe acest topic

Creatiile userilor Proza Evaluare topic: - - - - -

#1 Utilizator offline   sete 

• Ghiocel
  • Grup: Members
  • Inregistrat: 07-January 05

Scris 07 January 2005 - 10:14 PM

Sunt incepator in ale scrisului, asa ca ma multumesc cu cartofi, rosii sau ce aveti prin bucatarie, pietrele aruncate imi cad ceva mai greu :)

de O R I N te A

Am vrut sa vad soarele. Am facut tot posibilul, ba am depasit si orice limita a imposibilului. Am vrut sa am soarele in viata mea – soarele, despre care vorbeste soptit fiecare membru al familiei noastre, fara ca vreodata sa il fi vazut cineva. Si de ce? Pentru ca asa sunt eu – condamnata sa vreau numai lucruri imposibile, incomensurabile. Am vrut sa vad cum este caldura aceea pe care o simt uneori. E ceva gresit?
Toti mi-au spus ca sunt nebuna – ca imi va face rau, mult rau. Si eu nu am vrut sa ii ascult, manata de o sete care imi arde sufletul, de ceva ce imi lipseste si crezand ca odata ce am vazut cum este voi putea stinge acea sete.
Si asa, intr-o buna zi, mi-am luat inima in dinti si am inceput lunga si aventuroasa mea calatorie subterana. Am calatorit prin cotloane prin care nu cred ca mai umblase nimeni de la strabunicii mei incoace, cu pasi repezi, din ce in ce mai repezi si fara a simti durerea, fara sa ma pot intoarce, fara sa ma uit inapoi, parca eram atrasa de un magnet. Si unde sa-a terminat cararea, am inceput sa imi fac singura drum. Era greu, din ce in ce mai greu, dar atunci cand iti doresti ceva cu adevarat, nimic nu te poate impiedica sa-la obtii. Si setea din sufletul meu ma facea sa uit de toate... si am inaintat. Prea incet dup aparerea mea, prea departe dupa parerea unora (dar cine tine cont de ea?). Si cu fiecare bulgare de pamant, eram tot mai aproape de visul meu. De lumina.