sau Inregistrare

• 13 Pagini +
  • « Prima
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Ultima »
  • Nu poti crea un subiect nou
  • Nu puteti raspunde pe acest topic

Psoriazis topice combinate Evaluare topic: - - - - -

#91 Utilizator offline   adelar 

• Boboc
  • Pip
  • Grup: Members
  • Inregistrat: 27-June 06

Scris 13 April 2011 - 12:25 PM

Intr-adevar un tratament foarte bun pt.psoriazis este PSORIAZOL- tratament eficient in 90% din cazurile in care nu s-au folosit steroizi. Tot la aceast producator se gaseste si sampon pt. psoriazis in cap si un sapun cu gudron de carbune. Merita incercat sau cel putin citit despre el. Puteti citi pe www.hemoroidin.ro
0

#92 Utilizator offline   Maryus_83 

• Boboc
  • Pip
  • Inregistrat: 14-February 11

Scris 15 April 2011 - 02:20 PM

Draga King 1968 imi pare bine sa vad ca pana la urma tot mai multi ne intoarcem la natura si tot mai multi devenim adeptii tratamentelor naturiste.Sa nu fiu inteles gresit-nu sunt impotriva medicinei alopate,dar dupa cum vedem tot mai multi dintre noi in multe cazuri medicina clasica nu mai are nici o solutie de rezolvare,a epuizat orice metoda asa cum s-a intamplat si in cazul tau si intr-un final tot la medicina naturista apelam.
Referitor la starea mea vreau sa-ti marturisesc ca ma bucur de vremea frumoasa si-mi pare bine ca vine vara,pot spune ca sunt tratat-sa nu zic vindecat ca nu stiu inca,este prea devreme sa afirm asta-am mai ramas doar in unele locuri cu niste pete rosii,pete care in urma unei vizite la dermatolog mi-a dat asigurari ca aceste pete vor disparea odata cu expunerea la soare.
Ele reprezinta doar un fel de ,,reziduu,, zice dermatologul si cred ca asa este,dupa opinia mea au cam ramas in zona in care rupeam eu scuamele cu mana din cauza ca nu le suportam pe mine.