Dc un prof iti da o palma ce-ti vine sa faci?
Scris 11 October 2006 - 05:13 PM
Scris 11 October 2006 - 07:24 PM
Scris 12 October 2006 - 09:27 PM
sa-ar putea sa ti se scada nota la purtare sau sa fii exmatriculata...
Scris 13 October 2006 - 09:19 AM
Scris 13 October 2006 - 09:28 AM
Aceasta postare a fost editata de vesperala: 13 October 2006 - 09:28 AM
Scris 13 October 2006 - 09:50 AM
vesperala, la Oct 13 2006, 10:28 AM, a spus:
SI cand sistemul e incremenit ce se poaet face in afara sistemului? Cursuri pt parinti sau profesori de comunicare adult-copil? Conferinte despre educatie? Reviste ale scolii unde sunt implicati elevi si se contureaza opinii si atitudini? Ce?
Eu am idei, astept colaboratori. Vorbesc foarte serios!
Scris 13 October 2006 - 11:28 AM
qusay, la Oct 13 2006, 10:19 AM, a spus:
dar ... despre elevii care lovesc profesorii (indiferent de gen)? ... despre asta ce e de spus?
pentru elevul care nu are cei sapte ani de acasa, bataia poate fi o solutie sau chiar "UN DREPT" de autoaparare!!!...
stiu ca nu e legal, moral, etic, pedagogic dar... uneori e bine sa raspunzi cu aceeasi moneda!
eu unul, nu am putut sa cred ca voi trai zilele in care sa vad, la televizor, acest tip de agresivitate, "agresivitatea elev-profesor" (si nu invers).
am avut de-a face, multi ani la rand, cu tineri care au "primit" si educatia celor 7 ani, care au TRECUT (doar) si prin scoli, mai inalte sau mai putin inalte si tot meritau/"cereau" cate o corectie fizica!... le trebuia cate un "impuls de punere in functiune"... GATA! nu mai scriu nimic.........................................................
PS: stiu ca voi fi dezaprobat de toti dar... uitati-va la ce vremuri traim! m-am enervat!
Scris 13 October 2006 - 11:33 AM
costy73, la Oct 13 2006, 12:28 PM, a spus: