Sari la conținut
Forum Roportal
maytza

coruptia

Postări Recomandate

Ma numesc Mihail Constantin, am 35 de ani, sunt inginer si sunt din Braila.

Din noianul de mesaje primite de Dvs, sper sa am sansa sa-l cititi si pe acesta.

Doresc sa va semnalez un fapt revoltator care sa va starneasca curiozitatea. Nu va pot pune la dispozitie decat relatarile mele si lucrarea scrisa ramasa la IGPFR - la comisia de examinare.M-am inscris - cu buna credinta - la concursul pentru ocuparea unei functii de ofiter tura in cadrul IJPF Braila. Am indeplinit toate conditiile solicitate pentru inscriere. Am promovat testul psihologic din data de 11.09.2006 iar in ziua de 18.09.2006 am participat la examenul propriu-zis.

La concurs am canditat alaturi de alti 40 de braileni. Cand au fost afisate rezultatele, posturile vizate de noi, brailenii,fusesera ocupate de 2 persoane din Bucuresti, despre a caror prezenta la concurs nu cred ca va poate certifica nici unul dintre brailenii participanti. Inca din timpul examenului mi-am dat seama ca acesta este doar o formalitate. Iata de ce:

- in momentul in care s-a extras una dintre variantele de subiect, ni s-a fluturat prin fata asa zisa varianta. Fiind doar un exemplar, acesta a necesitat multiplicare. Conform regulii, la multiplicare (intr-o alta incapere) trebuia sa fie de fata si unul sau doi candidati, pentru a avea certitudinea ca ceea ce s-a scos din plic, aia ni s-a dat. Multiplicarea a fost facuta de 2 membri ai comisiei de examen - comisari ai politiei de frontiera din Bucuresti.

Dvs. cum vedeti acest aspect?

- Ce certitidine sa am ca totul a fost corect, daca eu, nu m-am putut inscrie sa concurez pentru - spre exemplu - locurile din Arad (era 1 candidat si mai multe locuri) iar bucurestenii au putut candida pentru posturile din Braila?