Sari la conținut
Forum Roportal
doina_veronica

Multumiri

Postări Recomandate

Dragii mei, toti cei care mi-ati raspuns si impartasit din experienta voastra de "tratati ",

 

Imi cer scuze ca va raspund atat de tarziu - in Israel week-end-ul e vineri si sambata;in timpul saptamanii , pe cand ajungeam acasa dupa 9 ore de servici ( lucrez ca laboranta la o fabrica de medicamente - de meserie sunt chimista si in Romania lucrasem la "Terapia " in Cluj, pe vremea cand inca era o fabrica cu 2000de salariati ) eram prea obosita ca sa mai pot face si altceva in afara de strictul obligatoriu prin casa ( trebuie sa adaug ca sotul meu, desi lucreaza 3 schimburi, ma ajuta foarte mult cu treburile casnice ! )Voi mi-ati dat cateva idei , si ma bucur sa va spun ca ajunsesem si eu la aceleasi concluzii.Cu dormitul cand simt nevoia , e mai greu - intai fiindca , la varsta mea , am inceput deja sa dorm mai putin, si fara hepatita, si , al doilea - eu nu stiu daca voi stiti cu exactitate ce inseamna sa lucrezi intr-o fabrica particulara , in sistemul capitalist , si sa nu fii printre sefi...Norocul meu e ca in laborator toate colegele ( inclusiv sefa ) inteleg situatia si nu se mai asteapta de la mine sa fug ca sa apuc sa fac tot ce trebuie ( pregatesc reactivi si solutii si factori de solutii si spal vase si duc afara rezidiul chimic si biologic si fac sterilizari de vase, si tot felul de alte sarcini de ...fata in casa , dupa 9 persoane care fac analizele - si cand am 2 minute libere, mai ajut si pe la analize, fiindca, de ! pregatirea mea e superioara multora dintre analiste.dar asta e alta poveste - am ales sa raman laboranta , ca sa nu fac si schimbul II , care , la noi, e de la 16 la 1 noaptea ! )asa cum faceam inainte.Si , in plus, o matusa a unei colege, a urmat si ea nu de mult acelasi tratament, si se pare ca l- a suportat si mai greu decat mine, :headspin: , asa ca mi se da crezare.Apropo de afumaturi, am terminat, cel putin pe perioada tratamentului, cu ele - acum cateva