sau Inregistrare

• 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu poti crea un subiect nou
  • Nu puteti raspunde pe acest topic

Incepator Evaluare topic: - - - - -

#11 Utilizator offline   kodat 

• Trandafir
  • PipPipPipPip
  • Grup: Advanced Member
  • Inregistrat: 27-April 06

Scris 06 September 2006 - 08:56 AM

daca le ai cat de cat cu engleza intra pe

http://www.photoxels..._histogram.html

sper sa-ti fie de folos. Bafta!

:flowers:
0

#12 Utilizator offline   Zhivago 

• Boboc
  • Pip
  • Grup: Members
  • Inregistrat: 08-August 07

Scris 04 May 2008 - 08:39 PM

Sal!Sunt incepator si mi-am luat un sony cybershot w55 si as dori sa aflu ce este Metering mode (multi, center, si spot) si legat de autofocus: am 2 optiuni: single si monitor...nu prea stiu kre e treaba cu ele!!Mai am o nelamurire: am inteles k pentru poze in miscare trebuie un timp de expunere scurt(la mine timpu de expunere se pune automat in functie de luminozitate) si in intuneric imi arata k timpul de expunere este 1/40 deci este mare si totusi ies mai bine pozele facute asa, cu blitz, decat cele la lumina zilei!v-am spus sunt noob nu ma pricep si am mai citit pe niste siteuri despre fotografie dar m-au lamurit doar in mare, si am vazut k se vorbeste mai mult despre aparate profesionale... :spiteful: :jester:
0

#13 Utilizator offline   Ynamicul#789 

• Trandafir
  • PipPipPipPip
  • Grup: Full Members
  • Inregistrat: 06-April 08

Scris 04 May 2008 - 08:41 PM

Vezi postareaZhivago, la May 4 2008, 08:39 PM, a spus: