Sari la conținut
Forum Roportal

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

Pe la mijlocul lui August m-am abonat si eu la RDS-Linca. Locuiesc foarte aproape de sediul lor si nu stiu pe altii in zona.

La semnarea contractului mi sa-a spus ca maxim 20 zile dureaza pana ma conecteaza. Au trecut mai bine de 50 (!) zile :-x si... nimic. Aproape saptamanal ii sun sau trec pe acolo. De fiecare data primesc acelasi raspuns "Saptamana viitoare" sau "Mai sunt si altii in situatia asta" (?!) (nu ma consoleaza de loc :cry: )

Am scris vre-o 5 E-maluri si la Timisoara si la Bucuresti si la rdsnet... dar nici un raspuns. Initial am pus mai mult intrebari tehnice (inca de inainte de a semna contractul), abia pe urma am indraznit sa ma mai si plang de nepasarea celor de la RDS Timisoara, dar... toate au avut acelasi rezultat: Au fost ignorate total.

Probabil ca acuma dupa ce au trecut 45 zile (atat scrie in contract) as putea renunta, cu putin scandal, la contractul acela, dar din pacate nu am alta alternatva deocamdata. Stau acolo in gazda, nici nu pot sa fac mari asociatii/retele cu altii pentru a fi mai multi...

Si cei de la RDS (nu numai firmele de cartier) au perioada minima in care trebuie sa ramai conctat la ei (la mine e 6 luni de la conectare!!!) altfel e in jur de vre-o 100$ penalizarea. Contractele alea sunt facute astfel incat oricum o iei, tot pentru. ei e bine. :cry:

Daca mai e cineva intr-o astfel de situatie, sau daca aveti vre-un sfat/sugestie... feel free...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu se pare ca au o criza acuta de modemuri. Cunosc pe cineva din zona ta care mai de mult timp abonat RDS cable si de ceva timp tot asteapa un modem de la ei (ca sa profite si el de 256cab si linie de telefon) insa si pe el tot il amana.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ce pot sa zic: Romania este printre singurele tari in care clientul daca vrea sa plateasca nu este servit. Persista ideea ca, clientul are nevoie de firma si nu invers.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dimineata m-au sunat ei din proprie initiativa si cica astazi intre 13 si 14 o sa vina cineva sa ma conecteze :dee

Poate citec si cei de la RDS forumul acesta :cry: sau e doar o coincidenta....

Sper sa fie oca pana la urma :cry:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca m-am grabit cu noutatile :):(

Am plecat de la servici sa fiu acasa la ora 13 asa cum au zis. Pana la 14... nimic. Am sunat la ei la sediu si cica sa mai astept putin. Tot asa cu telefoane si nervi, pana la urma au aparut la ora 15:30 :cry:

Au venit 3 tipi cat muntele (am crezut ca trebuie spart ceva, mutat vre-un perete... :cry: ). Abia au incaput toti 3 in holul de la intrare :socca:.Unu avea cablu TV, unul modemul si celalalt ceva hartii. M-au intrebat: "Unde e cutia?" (!) "Ce cutie?"... am priceput pe urma ca trebuie ceva cutie in bloc, una la maxim 20 apartamente. Au plecat sa caute cutia. Ghinion! nu au gasit-o "Se pare ca nu aveti...". Au masurat semnalul totusi. Cica e bun cel care vine, dar nu comunica inapoi nu stiu ce. Au plecat sa verifice ceva in centrala si se intorc, sau daca nu se poate ma suna ei... Dupa jumate de ora... nimic (centrala e la max. 200m de blocul meu). Am sunat la tipa care mi-a facut contractul "Se pare totisi ca e o problema. O sa va anuntam noi...." Cei cu montatul au dat vina pe tipa care face contractele ca cica "nu verifica inainte". Pe pagina lor, adresa mea figureaza in aria de acoperire, dar se pare ca nu conteaza... :-x

Am mai avut de lucru cu fel si fel de oameni si institutii. Si de stat si private. Nici unde nu am intalnit o asemenea bataie de joc :cry: . Poate am eu ghinion, dar parca prea multe se aduna.

Acum, in afara de a renunta la contract (nici asta nu sunt sigur ca se poate :? ), nu am ce face :twisted: :twisted:

Eu stau in gazda acolo, nu as face nu stiu ce investitii in antene si alte echipamente pentru internet. CableLinca asta ar fi fost, daca mergea asa cum zic ei, cea mai rezonabila solutie. Nu stiu ce o sa fac in continuare, dar sper sa gasesc ceva varianta sa nu mai am de-a face cu cei de la RDS :ncool:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Politica RDS este la pamant ... daca ati faceai un abonament de 400 - 500 $ fii sigur ca an maxim 20 de zile aveai Internet functional :dee Si eu am fost an postura ta ! singurul lucru pe care al poti face este sa ASTEPTI ! cu sufletul la gura :pee

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

I-am scris un E-mail aseara domnului Ionut Tarcea (Marcaeting Manager)

In mai putin de o ora am primit raspuns:

 

"Buna seara

 

In primul rand imipare rau de situatia neplacuta in care v-a pus compania pe care o reprezint. Ma interesez ce sa-a intamplat si va promit gasirea unei solutii pana maine.

 

Multumesc

Ionut Tarcea"

 

Inca nu sa-a intamplat nimic pana acum, dar e un inceput ca mi sa-a raspuns la un E-mail, dupa vre-o 5 fara raspuns (mai ales asa repede si direct de catre Manager :cry: ).

Acum indraznesc sa sper din nou ca o sa rezolve problema cumva... Dar cine stie ce surprize o sa mai am :socca:

Va mai tin la curent!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

×