Sari la conținut
Forum Roportal
aniella93

grea decizie...

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

Buna..

Nici nu stiu cum sa incep, sunt intr-o stare de disperare maxima. Problema e ca am ramas insarcinata, cel putin asta rezulta din testul de sarcina efectuat azi dimineata. Sunt studenta la master, am 21 de ani.. si habar nu am ce decizie ar trebui sa iau. Ma sperie groaznic un avort, dar parca nu vad alta iesire din asta...  :( Mi-e teama si de reactia parintilor mei, si ca o sa fiu judecata gresit.. Nu pot pastra copilul in primul rand pentru ca sunt singura intr-un oras in care imi termin studiile, nu lucrez.. si prietenul meu acum e plecat din tara la munca.. nu poate ramane cu mine pentru ca nu ne-am descurca financiar, nu mi-a spus sa avortez.. el dispera ca si mine.. pe de o parte vrea copilul, plange si se invinovateste pentru ''incident'' :( 

Habar nu am ce sa fac in conditiile astea.. ma simt o idioata pentru ca nu am avut mai multa grija, dar ma gandesc si ca.. micutul nu ar avea vreo vina pentru prostia mea...  

Un sfat? 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

daca nu ai posibilitatea economica sa ai grija de un copil, nu/l avea.

daca nu esti pregatita deloc sa ai un copil, nu/l avea.

 

pune pe hartie ce inseamna sa ai copil, de la cheltuieli, la cine are grija de el cand tu esti la scoala, la cine te sustine financiar si emotional in treaba asta si apoi vezi la ce idee ajungi.

  • Upvote 3

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

daca nu ai posibilitatea economica sa ai grija de un copil, nu/l avea.

daca nu esti pregatita deloc sa ai un copil, nu/l avea.

 

pune pe hartie ce inseamna sa ai copil, de la cheltuieli, la cine are grija de el cand tu esti la scoala, la cine te sustine financiar si emotional in treaba asta si apoi vezi la ce idee ajungi.

Pare foarte simplu asa cum ai pus tu problema: logic, rational.. dar mai sunt si temeri la mijloc... 

Partajează acest post