Sari la conținut
Forum Roportal
slai

Digi Mobil - Probleme cu serviciile si echipamentele

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

Am si io 2 luni si o saptamana de cand astept un Samsung Grand Neo de la gigi.
2 august, am facut comanda de un telefon cu abonament.
Cum nu venea, am facut sesizari in Digicare referitor la lucrul asta, macar sa imi spuna cat am de asteptat.
In total 3, ultima pe 17 august. la care raspuns nu am primit, chiar daca la primele doua au trecut si cele 30 zile legale...
Cam pe la 1 septembrie, ma suna un tip de la ei, Dumitru Cristinel, ca are telefonul, ce culoare vreau, bla, bla, dar ca sa ma duc repede la un sediu de'al lor, sa prelungesc contractul, ca e semnat din 2007 si nu l-am prelungit niciodata, si sa semnez nu's ce contract unic. ca dupa ce ma duc, ma suna el sa confirme expedierea.
Plec de la lucru, ma duc, stau la coada, ca rezilia unul si s-a lasat cu scandal, in fine, prelungesc. Evident ca de sunat nu a mai sunat nimeni... Doar primesc mesaj ca telefonul nu e pe stoc, si ca o sa ma anunte ei cand o mai fi. Colac peste pupaza, mai trimit mail ca

 

Imediat ce echipamentull rezervat de dumneavoastra se va afla in stoc veti primi un SMS de instiintare.
Va rugam sa nu anulati comanda (nr. 388968/02.07.2014 ) pentru echipament telefon Samsung Grand Neo GT-I9060 pentru a se pastra pozitia in lista de asteptare intrucat toate comenzile sunt onorate in ordinea inregistrarii lor.
Totusi in cazul in care doriti anularea comenzii,va informam ca acest lucru se poate efectua de catre dumneavoastra din contul DigiCare sau in punctul de lucru RCS&RDS .
Pentru detalii suplimentare va puteti adresa de asemeni reprezentantilor departamentului Comercial din oricare punct de prezenta RCS&RDS din localitate sau contactand telefonic serviciul de Relatii cu Clientii cu program permanent la numarul de telefon 0331.400.414.
Va multumim pentru intelegere si va dorim o zi cat mai placuta!

Cu alte cuvinte, fraiere ai prelungit, acum poti anula comanda...
Azi suna o tipa de data asta, ca are telefonul, ca mi-l trimite, dar sa ma duc repede intr-o reprezentanta sa platesc o factura de 15 lei, ca ma suna ea dupa sa confirme expedierea... icon_wallbash.gif
Sincer, dupa ce mi-a tras primul teapa, nu m-am mai grabit sa plec de la lucru, asa ca am fost acu, seara.
De acum, astept in continuare, cu speranta ca nu ma prinde totusi si aniversarea a trei luni de la comanda...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

×