sau Inregistrare

• 9 Pagini +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • Nu poti crea un subiect nou
  • Nu puteti raspunde pe acest topic

Cum sa te placa profii ? Evaluare topic: - - - - -

#81 Utilizator offline   Itsi Bitsi 

• Verva
  • PipPipPipPipPipPip
  • Vezi blog
  • Vezi galerie
  • Grup: Advanced Member
  • Inregistrat: 12-October 06

Scris 30 April 2012 - 09:26 AM

Vezi postareaKrush, la 02 February 2012 - 01:30 AM, a spus:

Cu toate ca eu unul nu fac asa ceva si nici nu-mi plac oamenii care o fac,am ceva idei pentru tine :
-fii atent la ore,si fa-te ca pari concentrat,interesat de subiect
-pune cat mai multe intrebari,chiar daca sunt absurde,astfel profesorul va crede ca esti interesat
-nu uita din luna in luna sa ii duci un buchet de flori [nu oricare],un pachet de cafea select,sau alta atentie.
-poti,la sfarsitul orei,sa te duci la catedra profesorului si sa ii pui o intrebare,sau mai multe,despre ceva legat de lectia predata sau ceva de care esti curios,si bineinteles,are legatura cu materia pe care o preda
-fii lingusitor[chiar daca urasc sa dau sfatul acesta].
-nu exagera cu pupincurismul ; o sa-si dea seama
-participa la concursuri,olimpiade
Depinde si ce profesor ai.Daca ai unul "comunist",nu te machia,nu veni cu cercei,frizura,imbracaminte exagerata.
Ai grija sa nu te prinda in offside,ba ca nu ti-ai facut tema,ba ca nu esti atent la ore.
Cam atatea imi vin in minte acum,sper ca ti-am fost de folos.

din tot ce ai amintit mai sus, singurele relevante sunt urmatoarele:

Citeaza

-fii atent la ore,si fa-te ca pari concentrat,interesat de subiect
-pune cat mai multe intrebari,chiar daca sunt absurde,astfel profesorul va crede ca esti interesat
-poti,la sfarsitul orei,sa te duci la catedra profesorului si sa ii pui o intrebare,sau mai multe,despre ceva legat de lectia predata sau ceva de care esti curios,si bineinteles,are legatura cu materia pe care o preda