Sari la conținut
Forum Roportal
AntiR

Romania

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

Salutare all!

In primul rand vreau sa spun ca sunt student - 19 ani locuiesc intr-un oras nu asa mare si sunt mare nationalist.

Dar vad ca s-a mers prea departe cu cei de la putere nu ii mai intereseaza nimic deoarece stiu ca au scapare tot timpul . Voi mai puteti continua asa??

 

Cati dintre voi nu sufera tot timpul , cati dintre voi va intrebati pana cand??

Eu unul nu mai suport sunt prea multe lucruri care ma enerveaza la culme. Pana cand mai asteptam ?

 

Voi nu vedeti ca toti cei prosti ajung sus , fii de primari si guvernanti?? Toti trebuie sa fugim din tara ca sa avem un servici bun?

Viata dincolo nu e ca in Romania , departe de familie si prieteni! In tara sunt foarte multi "pro..." , aici prostimea ii majoritara.Cu o galeata ai obtinut votul lor. Pacat ca atati nationalisti au murit pentru o asemenea natiune si in plus acea revolutie pentru ce , sa ajungem si mai rau??

 

Astazi au murit 5 mineri din Valea Jiului tot din cauza celor de la putere putini bani, foamete, nemultumiri . Pana cand ??

 

Nu simititi la fel ??

 

Care simte totusi ceva bagati si voi id frentziman@yahoo.com eu unul nu mai suport aceste cruzimi ......... trebuie totusi facut ceva! Cunosc ceva oameni care au influenta in GUVERN si ne pot ajuta cu multe chestii.

 

 

Cei de la putere si-au facut legi si iesiri din orice chichita , se castiga bani cu miliardele de euro pe care nimeni nu ii stie , sunt atatea nelegiuiri pe care nici nu vi le puteti imagina si le stiu aproape pe toate!!

 

Sper macar o data pentru totdeauna sa ne recastigam tara asha cum era , poate chiar si pe vremea lui Ceasca! Scz de greselile din scriere dar sunt prea nervos ca sa mai gandesc ceva! Nu mai pot sa spun nimic o tara de nimic datorata celor de la putere nesimititi cu bani furati nemunciti pe spatele altora.......

 

 

 

 

Stop FURACIUNIILOR ! STOP HOTIILOR ! Campanie AntiR!

Editat de AntiR