Adevarul despre online marketing

Detalii

CategoriiEconomie
TaguriPublicitate
Ultima actualizareMarti 5 august 2014
Vizualizari4148

Voteaza & Distribuie

Descriere

Majoritatea novicilor in domeniul marketingului online isi doresc rezultate imediate dupa aplicarea tehnicilor. Apare o discrepanta intre munca asidua si continua pentru promovare si asteptarile acestora. Poate ca rapida si usoara ascensiune a starurilor rock a lasat impresia ca este usor sa te imbogatesti, fara prea multe eforturi.


Chiar daca ti se ofera o lista intreaga cu optiuni de promovare, tot trebuie sa ai o strategie de aplicare a acestora pentru a fi in avantajul tau.


Marketingul online nu este diferit de cel offline. Persoana de decizie este tot aceeasi, cu aceleasi metode de analiza si de cuantificare. Pacalelile online nu sunt diferite de cele offline care promit rezultate imediate pentru recuperarea investitiei. In ambele cazuri se adevereste proverbul „Daca este prea bun ca sa fie adevarat, inseamna ca asa este". Atunci cand o companie, mica sau mare, aplica strategiile de online marketing, trebuie sa stie din primul moment ca este vorba de strategie pe termen lung, iar rezultatele nu apar imediat de la aplicare. Oricine isi doreste acest lucru, dar nu este posibil. La fel cum si rezultatele nu pot fi estimate cu exactitate. Orice persoana specializata pe vanzari iti va spune acest lucru. Totul tine de multa munca.


Singurul fapt despre marketingul online care este sigur este costul mult mai scazut decat al marketing-ului traditional. Campaniile de marketing, blogging-ul, comentariile, retelele sociale si multe altele, presupun mai mult efort decat costuri. Multi antreprenori externalizeaza aceste servicii. Indiferent de cum faci acest lucru, recuperarea investitiei este mai rapida decat in cazul metodelor traditionale de marketing, avand si costuri mai scazute.


De exemplu, in cazul campaniilor de trimitere de emailuri, poti foarte usor sa cuanitifici rata de succes, numarul de persoane care deschid brosura sau intra pe website-ul tau. In marketingul offline, singura metoda de verificare a rezultatelor este sa dai un telefon. Fara aceasta metoda nu ai cum sa stii daca strategia a avute rezultate sau a fost ineficienta.


Metodele de promovare online s-au dezvoltat foarte mult, trecand deja la mesaje audio si video. Dar cel mai important este ce mesaj transmiti, cuvintele pe care le folosesti. Atunci cand folosesti aceasta metoda, este bine sa stii cateva lucruri:


Titlurile sunt cele care atrag atentia cititorului


Uneltele multimedia folosesc titluri pentru a atrage atentia cititorilor. Atunci cand sunt folosite eficient pot sa atraga mai mult decat o reclama cu costuri mai mari.


Continutul scris este cel mai usor de accesat


Cea mai mare parte a publicului poate sa acceseze cu usurinta continutul scris, mai ales atunci cand nu pot sa acceseze componenta audio sau video. Gandeste-te la utilizatorii de Internet pe mobil si la cei din zonele rurale unde conexiunea este mai slaba.


Cuvantul este cea mai eficienta metoda de comuniare pentru a-ti tine clientii aproape


Daca vei asigura suport online pentru clienti tai, atunci te vei baza pe cuvinte pentru a descifra problemele clientilor tai si pentru a le rezolva.


Nu poti sa trimiti un email fara cuvinte


Lipsa titlului si lipsa explicatiei inseamna ca nu este niciun raspuns. Te folosesti de cuvinte pentru a-i face pe clienti sa iti deschida emailul, sa citeasca ce le transmiti, sa asculte si sa vada mesajul tau. Fara aceste simple elemente comunicarea ar fi imposibila.


Comunicarea sociala are nevoie de cuvinte


Toata lumea pare sa fie conenctata la una din formele de retele sociale. Gandeste-te la Twitter care este o succesiune de propozitii simple. Chiar daca MySpace si Facebook au la dispozitie si alte metode, tot se folosesc cel mai mult de cuvinte pentru a transmite informatii.


Oamenii cauta informatii pe Internet


Oferirea pe Internet a unui articol sau a unui text pas-cu-pas despre cum sa faci ceva, are nevoie intotdeauna de cuvinte.


Adevarul este ca intotdeauna ai nevoie de cuvinte pentru a ne putea exprima cat mai bine si mai exact si este important sa stim sa facem asta cu rezultate cat mai bune. Internetul merge prin intermediul cuvintelor. Chiar daca la ora actuala sunt folosite foarte des metodele audio-video pentru a transmite mesajul, tot cuvintele sunt cele care conteaza mai mult.


Atunci cand te hotarasti ce strategii sa folosesti in marketingul online, alege-le pe cele care se potrivesc afacerii tale. Aplica-le cu cat mai mare exactitate si nu te astepta sa apara rezultate imediate. Toate strategiile de online marketing se bazeaza pe rezultate pe termen lung. Este un procedeu ce are nevoie de rabdare si munca multa.


Pentru mai multe informatii si consultanta gratuita despre cum sa iti promovezi si sa iti dezvolti afacerea in mediul online contactati-ne pe e-mail. Apeleaza acum la o analiza gratuita de website pentru un raport complet si detaliat al website-ului tau.


Alexandra Telisca / www.brandup.ro