Ce inseamna BIO?

Detalii

CategoriiSanatate
Taguri
Ultima actualizareMarti 5 august 2014
Vizualizari2049

Voteaza & Distribuie

Descriere

Multe femei din zilele noastre,din dorinta de a arata cat mai bine (si asta peste noapte, daca s-ar putea) folosesc produse care contin substante toxice, aceste produse, in timp, ne supun la un RISC MAXIM DE CANCER. La toate acestea adaugandu-se poluarea atmosferica, alimentele nesanatoase (animalele crescute cu antibiotice sau hormoni de crestere, a caror carne, oua, lapte noi le consumam) si modul nostru de viata din ce in ce mai alert.

Pe baza unor studii a folosirii produselor cosmetice, 3 produse cosmetice de ingrijire sunt folosite pe bebelusi si copii, 10 sunt folosite de barbati, iar femeile folosesc 6 produse cosmetice si 13 produse de make up; cateva produse sunt folosite de mai multe ori pe zi. Fiecare din aceste produse contine cel putin doua substante cancerigene, ceea ce inseamna ca in fiecare zi, in medie, ne expunem copiii la 6 substante cancerigene diferite, barbatii la 20 substante cancerigene, iar femeile la 38 substante cancerigene.

Produsele BIO sunt acele produse a caror ingrediente sunt crescute fara a fi folosite pesticide, fertilizatori sintetici, fara organisme modificate genetic sau radiatii ionice, de asemenea nu contin substante sintetice de conservare, nu au componente petrochimice, coloranti sau parfumanti artificiali.

Inainte de a fi denumit si etichetat ca fiind organic, un produs trebuie sa fie certificat de organizatiile europene de certificare, ECO CERT, BDIH, DEMETER sau BCS OKO GARANTIE, singurele acreditate in Europa in a garanta standardele pentru a deveni produse organice. Astfel companiile producatoare de produse organice trebuie sa fie certificate, de asemenea, de aceste organizatii pentru a fi credibile.

In urma intrarii in Uniunea Europeana, Romania s-a aliniat la standardele europene, adoptand si aceste criterii de certificare. Produsele organice, care vor fi prezente pe piata romaneasca vor trebui sa contina pe ambalajele lor logo-urile specifice.